Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 de desembre del 2014

BOOK-HAUL ( M A G I C M O N D A Y S )


Heey dreamers! Aquestes ultimes setmanes he estat fent recol·lecta der llibres per anar preparada per quan eper fi, ja fos lliure d'exàmens :) I n'he aconseguit molts, masses potser . Alguns amb l'ipad, altres amb l'ebook i alguns en Paper. Us faré com una fitxa tècnica ( modificada) de cada un, on a la part final veureu el que m'han semblet ( els que ja he llegit) i el que espero ( dels que encara no he tingut el plaer de llegir). No incluïts els que demano per Nadal :) No us espanteu! ja us aviso que són 15 llibres, però heu de tenir en compte que n'hi ha tan a l'ipad com a l'ebook, semba més del que en realitat és.



 · Autor: John Green
· Saga: -
· Idioma: Català
· Quan el vull llegir: ACABAT!
· Format : Paper ( fanbooks)
Categoria: REALISTA






· Autor: Jordi Olloquequi
· Saga: -
· Idioma: Català
· Quan el vull llegir: Potser fins Nadal..
· Format : Paper 
Categoria: Ciència ficció






Autor:
 
David Nel·lo
· Saga: -
· Idioma: Català
· Quan el vull llegir: ACABAT!
· Format : Paper ( Fanbooks)
Categoria: Ciència-ficció/Distopia










· Autor: Federico Moccia
· Saga: -
· Idioma: Català
· Quan el vull llegir: Aviat!
· Format : Paper ( labutxaca)
Categoria: Amor realista





 
Autor: Anna Todd
· Saga: After
· Idioma: Català
· Quan el vull llegirACABAT! 
· Format : Paper
Categoria: Amor Realista ( Moments picants)








· Autor: Cecelia Ahern
· Saga: -
· Idioma: Català
· Quan el vull llegir: L'estic llegint :)
· Format : Paper ( labutxaca)
Categoria: Amor Realista ( drama)








· Autor: James Frey
· Saga: Endgame
· Idioma: Castellà
· Quan el vull llegir: Pot ser que fins les vacances de Nadal..
· Format : Paper
Categoria: Distopia/ Ciència ficció








· Autor: John Green
· Saga: -
· Idioma: English
· Quan el vull llegir: Tan bon punt m'arribi! ( Està encarregat)
· Format : Paper
Categoria: Amor Realista








· Autor: Rainbow Rowell
· Saga: -
· Idioma: English
· Quan el vull llegir: Quan m'arribi!
· Format : Paper
Categoria: Amor Realista








· Autor: Richelle Mead
· Saga: Spin-off Vampire Academy
· Idioma: Castellà
· Quan el vull llegir: Si puc, ja mateix!
· Format : ipad
Categoria: Amor paranormal







· Autor: Sònia Fernández
· Saga: -
· Idioma: Català
· Quan el vull llegir: Buff... quan trobi un forat
· Format : Paper ( labutxaca)
Categoria: Realista






· Autor: Javier Ruescas
· Saga: -
· Idioma: Català
· Quan el vull llegir: ACABAT!
· Format : ebook
Categoria: Amor Realista/ Realista






· Autor: Amy Lab
· Saga: Endgame
· Idioma: Castellà
· Quan el vull llegir: Pot ser que fins les vacances de Nadal..
· Format : Ebook
Categoria: Amor Realista






· Autor: Jessica Sorensen
· Saga:  Ho he d'investigar
· Idioma: Castellà
· Quan el vull llegir: Pot ser que fins les vacances de Nadal.. ( ho vaig intentar però el vaig deixar)
· Format : ebook
Categoria: Amor Realista





· Autor: Rick Riordan
· Saga: Els deus de l'olimp
· Idioma: Castellà
· Quan el vull llegir: Pot ser que fins les vacances de Nadal..
· Format : ipad ( pdf)
Categoria: Fantasia






· Autor: Prohibido
· Saga: -
· Idioma: Castellà
· Quan el vull llegir: ACABAT!
· Format : ipad
Categoria: Amor Realista








Doncs Dreamers, això és tot per avui :) Us espero com sempre als comentaris ( que aquesta vegada PROMETO respondre) 

F L Y I N G W I T H B O O K S 4

3 comentaris:

  1. Holaa
    Quants llibres! Ara jo estic centrada en la saga de la casa de la noche i la saga traicion! i m'estan agradant moltissiim les dues osigui que merci per recomar-les
    M'he llegit uns quants i d'altres no n'havia sentit a parlar mai, pulsacions em va agradar, tot i que prefereixo play, ja que es una mica monoton en algunes parts...
    Carolina s'enamora en la meva opinio no val gens la pena, i ho vaig trobar una completa perdua de temps.... pero a gustos colors... tot i aixi que no aniria amb expectatives tan altes ( un consell)
    Fangirl i la sang de l'olimp espero a que es tradueixin, ja que no m'atreveixo a llegirmels en angles.... en deus saber molt! :)
    La porta, m'el vaig llegir fa 2 anys i no el recordo tan malament, pro tot i aixi le de rellegir xq es llibre obligatori de fiq jaja
    After i una estrella que nunca se apaga espero poder llegirmels aviat!
    Petoons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa Laia!
      Ostrees! Ja em diràs què t'han semblat! La veritat és que són dues sagues meravelloses! Com sempre, completament d'acord amb el tema Play i amb el tema Pulsacions. No és el mateix.
      Si? Ostres... potser hauria de baixar les expectatives, tenia previst començar-lo aviat, ja t'aniré informant de què em sembla :)
      Uff.. amb el tema anglès, vaig fent suposo :) En realitat surt molt més barat i llegeixes realment l'original per això és molt millor penso jo. Ara tambè he de dir, que targo el meu temps en llegir-los jejej
      Saps que passa? Que el vaig demanar sense saber que era de fisica, i jo ODIO a mort la fisica ! o.0 Tot i així.. qui sap, potser em sorprèn :)

      Ens veiem,
      Clars4

      Elimina
  2. Holaa! Moltíssimes gràcies per les recomanacions, que s'acosta Nadal i és la meva època de demanar llibres ;)
    Encara que potser em passo una mica demanant-ne 40 no? (No és conya)
    Per cert, has llegit La Caiguda dels Regnes? És de fantasía, que és un gènere que m'encanta, i tot i que l'acabo de començar té molt bona pinta i me n'han parlat molt bé!
    Una abraçada!! :)

    ResponElimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!