Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 de febrer del 2015

INICIATIVA: RECOMANACIONS A L'INREVÉS

Heey dreamers! Molts de vosaltres m'heu estat recomanat llibres o demanant ressenyes  als comentaris i per correu. I avui quan estava fent classe de mates se m'ha encès la bombeta! Mica en mica una idea ha anat creixent  dins meu.. fins a convertir-la, bé, en aixó, el Magic Mondays d'avui.

Ara mateix tinc molts llibres sense llegir però sempre em fa moltíssima il·lusió rebre les vostres recomanacions així que he creat aquest post. Com funciona? Simplement haureu de comentar recomanant el llibre que em recomanarieu a mi, o del qual voldrieu que en fes ressenya.  Mica en mica, jo aniré afegint aquests llibres a la meva llarguíssima wishlist *-*

Jo he creat aquets banner  que posaré a la barra lateral del bloc per tant aquesta iniciativa no acabarà mai :) Podreu recomanar-me llibres o fer peticions sempre que vulgueu. 



                    Ara tot depèn de vosaltres, alimentareu la nova iniciativa?


26 comentaris:

  1. M'agrada la idea! Les aburrides classes de mates que ens donen grans idees Jajaja
    Petons <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. LES bones classes productives ;) jejjejej
      Ens veiem <3

      Elimina
  2. I tant que et recomenaré alguns llibres!
    Una iniciativa genial.

    -Herondale

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ho espero anònim/a <3 Moltes gràcies :*
      Clar's4

      Elimina
  3. M'agrada molt la idea!!!
    Per cert, el nou disseny del blog m'encanta!!! No se li dona un toc mes fresc i recorda que d'aqui un mes i mig ja tenim la primavera aqui!!!
    Bona feinaa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      M'agrada que t'agradi :) <3 Moltes gràcies, *-* es que ja m'haviacansat del fred, de l'hivern , de toot :)
      Moltes gràciees!

      Elimina
  4. ALA!! Vaia idea!! : ) m'encanta *-* ja et recomanaré 1000 llibres!! :)

    ResponElimina
  5. Holaa! Podries fer ressenya de "La casa de la noche"? Jorecomano lacasadelanoche <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa! Ets la primera recomanació! <3 La intentaré posat a l'esnquesta per divendres vinent :) Mil gràcies

      Elimina
  6. Eii m'encanta la idea. A mi m'agradaria que fessis la resenya de "El mar infinito" de Rick Yancey. Ja m'he le llegit però també vull sabera teva opinió... Sóc una gran fan d'aquesta saga i de fet, fa mooolt temps et vaig enviar un correu recomanan-te el llibre jajaja
    Bé i també m'agradaria dir-te que donessis una oportunitat a "El nom del vent". Els llibres estan MOLT BÉ.
    PD: també he vist que volies opinions sobre Hielo Negro, a mi m'ha agradat, és així realista, de misteri i acció i potser una mica previsible. Els personatges estan bé però sincerament la protagonista m'ha arrivat a posar molt nerviosa��! Ostres sento molt haver-me enrotllat tant! Sort amb els examens

    Judit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      Moltes gràcies! Oi tant! A mi no em va agradar tant com la quinta ola, però tinc moltes coses a dir-ne ala ressenya ;) . El nom del vent, APUNTAT! <3
      PD: S´´i, em crida molt l'atenció , basicament pel fet de que l'haigi escrit la Becca, ara de moment no el llegiré, però més endavant segur que si!

      Gràcies ;*

      Elimina
    2. Just venia a recomanar-te el nom del vent i la Judit se m'ha vanaçat:)!! L'estic llegint per segona vegada i de veritat que no me'n canso!! Els meus amics portaven temps recomanant-me'l i amb raó!!!

      Joana

      Elimina
  7. Holaaa,
    m'encanta aquest blog i les entrades,
    jo de llibres et recomano: "Mi primer beso" i la de "El frio modifica la trayectoria de los peces" i en podries fer la ressenya, jo ja els he llegit però m'agradaria saber la teva opinió.
    Un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Me'ls apunto! Moltes gràcies per participar a la iniciativa! :)

      Un petó <3
      Clar's4

      Elimina
  8. Hola!
    M'encanta aquesta idea! I el nou disseny m'encanta!!
    Doncs jo et recomano, el llibre, La evolució de la Calpurnia Tate.
    A mi m'encanta aquest llibre i és un dels que més recomano a la gent.

    Mujercitas també és un llibre molt bonic i que també recomano molt.

    Petons,
    Joana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      Moltes gràcies! Em sona bastant, miraré si el puc aconseguir! :) Ostrees, mujercitas sempre m'ha cridat ( ara tinc l'excusa per llegir-lo jajaj)

      Petoons,
      Clars'4

      Elimina
  9. Hey! Jo et recomano qualsevol llibre de Carlos Ruiz Zafón, sobretot Marina. La forma d'escriure d'aquest home és tan màgica i captivadora. Si no has llegit res seu, fes-ho, t'encantaràn.

    -Tessa Herondale

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'has llegit "El prisionero del cielo"? És del Carlos Ruiz Zafón i em va agradar moltíssim!
      Si no te'l has llegit te'l recomano moltíssim!!

      Elimina
    2. Holaa! Carlos Ruiz Zafón M' E N C A N T A ! Ja m'he llegit Marina, El príncep de la boira, luces de septiembre i el palacio de la medianoche. A veure si puc fer-ne ressenya aviat! :* "El prisionero del cielo" no l'he llegit en canvi, me l'apunto!
      Gràcies <3

      Clar's4

      Elimina
  10. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  11. Hola!
    Jo sóc una fanàtica dels llibres i d'aquest blog, i trobo que això és una idea genial!
    Així a part de tu, tots tindrem llibres a afegir a les nostres wishlists!
    Gràcies per fer-ho, jaja, és buff... amazing!
    Bé, aquí venen les meves recomenacions:
    Si no llegeixes els llibres amb anglès (versió original) et recomano que ho comencis a fer, perquè els llibres (qualsevol) amb versió original són 100000 cops millor.
    Et recomano un llibre una mica infantil (me'l vaig llegir fa uns quants anys) però que és molt guai (també és bastant previsible, però a mi em va marcar): Ciutat d'Orfes d'Avi (nom rarooo)
    També et recomano: El libro de los portales de la Laura Gallego (la millor) i gairbé qualsevol llibre d'ella perquè és brutal, però sobretot llegeix-te'ls amb versió original, són moooooolt millors!!

    Espero que t'agradin (si te'ls llegeixes) i ho sento molt per enrollar-me tant :(
    Petons :)
    Nora

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Nora!
      Moltes gràcies <3 <4 ! Exacte! Aixó era el que volia aconseguir! Crear com una xarxa que tots junts anem alimentant :) Gràcies pel comentari :) M'has trest un somriure enorme <3 Llegeixo algun llibre en angles, encara que no gaires tampoc, ho hauria de fer mes sovint sí. Ostrees! Mels apunto ja mateix! Moltes gràcies per participar a la iniciativa !
      Ens veiem <3

      Clar's4

      Elimina
    2. Et recomano: los días que nos separan de Laia Soler, es un dels millors llibres, pero et recomano saber el basic de la primera guerra mundial, si te'l llegisis fes resenya o diga-ho , tinc moltes ganes de comentar-lo amb algu!! Jajaj

      Elimina
    3. Hooolaaa jo et recomano tooots els llibres de la Laura Gallego perque son brutaaals (per mi es una de les millors escriptores del mon), sobretot el libro de los portales i memorias de Idhún (que son 3 totxos pro que valen la pena) . També et recomano un llibre que encara no m'he llegit pro una amiga meva mel va regalar i diu que es la ooostia. Es diu El Nombre del Viento i és de Patrick Rothfuss. A més, et recomano una saga la qual la primera novel·la és del Rick Riordan que crec que es diu the 39 clues (el primer llibre es diu El laberinto de huesos). Si t'agrada la fisica t'has de llegir Quantic Love de Sonia Fernandez-Vidal. També et recomano una trilogia que crec que es diu L'amor més enllà del temps (me'l vaig llegir fa uns quants anys però em segueix encantant). El primer llibre es diu Roig robí. Per últim acabo amb un llibre de John Green (que potser ja t'has llegit): Ciudades de Papel o Paper Towns, una novel·la la qual em sento molt identificada.
      Pd: per cert Nora, tens tooota la raó dient que llegir llibres amb versió original és 10000 vegades millor, perquè hi ha moltiiiisima diferencia llegint llibres de la Laura Gallego en català que en castellà (1000% millor en castellà).
      Pd2: tambe et volia dir que mencaaanta el teu blog, encara que l'he descobert fa poc, gracies a una amiga. Espero que fagis moltiiisimes mes resenyes i posts perque son geniaaals i ara a classe ja no taburreixes taaant.
      Pd3: et recomano una web que es diu Wattpad (crec que s'escriu aixi) que consisteix en que la gent penja llibres i tu tels pots llegir o penjar-ne de teus. Ho dic per si tagrada escriure. A mes hi ha llibres molt bons. Per ultim ultim et recomano Corazones Internos, que el pots llegir a Wattpad.

      Sento haver-me enrotllat taaant. Espero que tagradin les meves recomanacions ������ petooooons��

      Aina

      Elimina
  12. Holaa!! Et recomano moltíssim The perks of being a wallflower (en castellà: Las ventajas de ser un marginado) de Stephen Chbosky. És preciós *-* Me'l vaig llegir en anglès i crec que sempre és millor la versió original, i no és gaire difícil de llegir, al contrarii
    Espero que t'agradii

    Joana <4

    ResponElimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!