Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 d’abril del 2014

LLISTA DE LLIBRES

QUÈ LLEGEIXO?

Hey dreamers ! Molts de vosaltres em demanàveu opcions per llegir així que com que s'acosta Sant Jordi ( el millor dia de l'any!), vaig pensar i per què no?





* No he llegit tots els llibres que anomeno, però els que no he llegit però tot i així estan a la llista és perquè  els he seleccionat amb cura de manera que estic segura que seran grans opcions. 

Els que estan amb negreta són els que recomano per sobre de TOT, però teniu moltes opcions no us sembla? I si tot i així no en teniu suficients m'envieu u correu i us donaré noves propostes, o nova informació...

Com que no puc posar totes les portades en posaré una o dues. :)








be... COMENÇEM:


PER A AQUELLS /ES  QUE BUSQUEN UNA HISTÒRIA D'AMOR VERDADER, REALISTA, SENSE FANTASIA, QUE ELS FARÀ SOMIAR I MOLTS COPS ENAMORAR-SE DELS PROTAGONISTES:

AMOR ( REALISTA)
  • No està escrit a les estrelles ( John Green )  5/5
  • Perdona si te llamo Amor ( Frederico Moccia )  3/5
  • Perdona però quiero casarme contigo ( Frederico Moccia )  3/5
  • A tres metros sobre el cielo ( Frederico Moccia ) 4/5
  • Tengo ganas de ti ( Frederico Moccia)  4/5
  • Canciones para Paula (Blue Jeans) 
  • Sabes que te quiero? ( Blue Jeans ) 
  • Cállame con un beso ( Blue Jeans )
  • Beautiful Disaster ( Jamie McGuire) 5/5
  • Fallen too far ( Abbi Glines ) NO LLEGIT
  • Un petó a Paris ( Stephanie Perkins ) 4/5
  • Mira'm i dispara (Alessandra Neymar) 4/5
  • Un camí memorable ( Nicholas Sparks) 4/5
  • Quantic Love ( Sonia Fernández Vidal) 3/5
  • Siempre estarás tú ( Franesco Gunguy) 
  • Croquetas y Wasaps ( Begoña Oro) 




PER A AQUELLS/ES QUE BUSQUEN UNA HISTÒRIA REALISTA, DE SUPERACIÓ, SENSE QUE L'AMOR SIGUI EL TEMA PRINCIPL. PER AQUELLS QUE BUSQUEN LA MANERA D'ENFORTIR-SE A TRAVÉS D'EXPRERIÈNCIES D'ALTRES PERSONES.

REALISTA

  • No està escrit a les estrelles ( John Green )  5/5
  • Atrapa la luna ( Sarah Dessen) 4/5
  • Just Listen ( Sarah Dessen) 5/5
  • Una canción para ti ( Sarah Dessen) 4/5
  • Wonder (R.J. Palacio)  
  • Palabras Envenenadas ( Maite Carranza) 



PER A AQUELLS/ES QUE BUSQUEN UN AMOR PARANORMAL ON ELS PROTAGONISTES PROBABLEMANT HAIGIN DE SALVAR EL MÒN. SAGUES UE FARÀN QUE NO PUGUIS TREURE EL NAS DEL LLIBRE. A partir d'aquí entrem amb fantasia, ciencia ficció i amor paranormal.

LLIBRES ON L'AMOR ÉS TEMA IMPORTANT:
  • Hush Hush ( becca fitzpatrick ) 5/5
  • Obsidian ( saga LUX) ( Jennifer L. Armentrout) 5/5
  • Delirium ( Lauren Oliver ) 4/5
  • Oscuros ( Lauren Kate ) 3/5
  • Juntos ( Alye Condie) 3/5
  • Cazadores de sombras ( Cassandra Clare ) 5/5
  • Memòrias d'Idhún ( Laura Gallego) 5/5
  • Allà on els arbres canten ( Laura Gallego )5/5
  • Crepuscle ( Stephanie Mayer) 4/5
  • Vampire Academy ( Richelle Mead )5/5
  • Cazadores de Sombras ( Els origens ) 5/5 
  • Iron Fey (Julie Kagawa) 5/5
  • Animes bessones ( Elisabeth Chandler) 2/5
  • Eve (Anna Carey) A PUNT DE LLEGIR !
  • Encanto Fatal ( Melissa Marr) A PUNT DE LLEGIR!
  • Paranormal  ( Kristen White) A PUNT DE LLEGIR!
  • Dos velas para el diablo ( Laura Gallego)A PUNT DE LLEGIR!
  • Abandonada( Meg Cabot)A PUNT DE LLEGIR!
  • The selection ( Kiera Cass) A PUNT DE LLEGIR!
  • Despierta ( Across the Universe )( Beth Revis) A PUNT DE LLEGIR!



COM QUE SÉ QUE TAMBÈ TINC LECTORS MASCULINS, I QUE A ALGÚNS EL TEMA AQUEST D'AMOR NO US VA MASSA DONCS AQUEST APARTAT VA PER VOSALTRES :) ( Ep! Que no són llibres de nois! Simplement són els que crec que els hi poden agradar més )

LLIBRES FANTÀSTICS ON L'AMOR NO TÉ PERQUÈ SER EL TEMA PRINCIPAL ( SÓN ELS QUE MÉS ACOSTUMEN A AGRADAR)
  • Els jocs de la fam ( Suzanne Collins)
  • Divergent ( Veonica Roth ) 5/5
  • Los elegidos, la Oscuridad, la llave ( Marianne Curley) 4/5
  • Olvidados( Michel Grant) 3/5
  • Traición, Perfeción, Especiales (Scott Westerfeld) 5/5
  • Percy Jackson (Rick Riordan)5/5
  • Els herois de l'Olimp ( Rick Riordan) 5/5
  • La piramide roja ( Rick Riordan) 4/5
  • Memories d'Idhún ( Laura Gallego)5/5
  • Tiempo de Cosecha ( Andrew Butcher)
  • La Caza ( Andrew Fukuda)



LLIBRES FANTÀSTICS ON NO HI HA MOLT POC  D'AMOR :

  • El corredor del laberint ( James Dashner) A PUNT DE LLEGIR :)
  • Alas negras ( Laura Gallego) NO LLEGIT
  • El atlas esmeralda ( John Stephens) 3/5
  • Tunels ( Roderick Gordon, Brian Williams) 1/5

LLIBRES DE TERROR I SUSPENS

PELS QUE VULGUIN PASSAR UN SANT JORDI MORTS DE POR :$ ( almenys segons el meu parer)
  • Marina ( Carlos Ruíz Zafón)
  • El princep de la Boira ( Carlos Ruíz Zafón)
  • El Palau de la mitjanit ( Carlos Ruíz Zafón)
  • Llums de Setembre ( Carlos Ruíz Zafón)


RECORDS DE LA INFÀNCIA:( això ja és més per si algú té germans petits o si et fa il·lusió reviure moments:
  • Harry Potter ( J.K Rowling ) no podia faltar 5/5
  • Crònicas de la Torre ( Laura Gallego) 4/5
  • Torred de Malory  4/5
  • El reino de Hassan Sas  ( Carlos Peramo) 4/5
  • El club de los detectives incomprendidos ( Lourdes Fernández) 4/5


ELS MEUS PREFERITS ( El meu top 10)


top 10 ( avui, segurament demà serà diferent jejej)

10.Delirium
9. Percy Jackson
8. Vampire Academy
7. Memories d'Idhún
6. Caçadors d'ombres ( normal i origens)
5. No està escrit a les estrelles.
4. Els jocs de la Fam
3. Hush Hush
2. Saga LUX ( OBSIDIAN)
1. Divergent

com veieu el meu top 10 és molt anti-realista jejej 

QUIN ÉS EL VOSTRE TOP 10? 

COM HE DIT A DALT, ESPERO QUE ENVIEU CORREUS PER DEMANAR INFORMACIÓ SOBRE LLBRES ( encara que no els haigi llegit us puc donar tot el que necesiteu per trobar el llibre perfecte!), US PUC DONAR LA MEVA I ALTRES OPINIONS, SINOPSIS, SI S'HA FET O NO LA PEL·LICULA.. EL QUE SIGUI. TOT PER UN SANT JORDI PERFECTE!


                           NEVER TRUST A DUCK !




24 comentaris:

  1. Gràcies per la llista!
    Per Sant Jordi estic entre comprar-me o Divergent o Memòries d'Idhún, no sé què fer... Si em poguessis descriure una mica Memòries d'Idhún i dir-me a tu què et va semblar, potser m'acabaria de decidir!
    Merci:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa <3

      A la llarga aniria bé que tel's llegissis els dos perquè les dues sagues són perfectes, cadascuna a la seva manera :)

      Però si has de triar et dono info ;)

      La sinopsis de memòries d'Idhún : ( te la deixo amb castellà)

      El día que se produjo en Idhún la conjunción astral de los tres soles y las tres lunas Ashran el Nigromante se hizo con el poder en aquel planeta. En nuestro mundo, un guerrero y un mago exiliados de Idhún formaron la Resistencia, de la que entraron a formar parte Jack y Victoria, dos adolescentes nacidos en la Tierra. El objetivo del grupo era acabar con el reinado de las serpientes aladas, pero Kirtash, un joven y despiadado asesino, enviado por Ashran a nuestro planeta, no tiene intenciones de permitírselo...



      Mira a mi aquesta saga em va encantar des de la primera pàgina, tambè ajuda molt la manera com escriu l'escriptora, la veritat és que és una d'aquelles sagues que un cop començes no pares fins que l'acabes.
      Es fantàstica! I el mon ( Idhun ) que ha creat la Laura Gallego és perfecte( no hi falta cap detall)

      Els protagonistes tenen bon caracter ( es a dir no són carregosos com a algunes altres sagues) Jo te'l recomano moltíssim ! A mi personalment em va encantar i em va costar moltissim començar una altra saga desprès de llegir aquesta.


      La veritat si aquestes són les teves opcions segur que l'encertaràs aquest Sant Jordi :)Perquè els dos són unes sagues boníssimes.

      Ja em diras el que <3

      Elimina
    2. Marina de que va?? gràcies:)
      m'encanta el teu blog, segueix així!!

      Elimina
    3. Holaaa <3

      Marina és un llibre escrit per Carlos Ruiz Zafón i jo la veritat que no sé que fa aquest home que tots els llibres que fa em fa morir de por ( a veure que jo sóc de les que s'espanten fàcil) però tot i així són d'aquells llibres que millor no llegir sol a la nit :$

      Et deixo la sinopsis ( en castellà sorry)

      Marina de Carlos Ruiz Zafón:
      Óscar Drai se marchó huyendo de sus recuerdos, pensando ingenuamente que, si ponía suficiente distancia, las voces de su pasado se acallarían para siempre. Ahora ha regresado a su ciudad, Barcelona, para conjurar sus fantasmas y enfrentarse a su memoria. La macabra aventura que le marcó en su juventud, el terror y la locura rodearon, curiosamente, la más bella historia de amor.

      A veure molt d'amor tampoc és que hi haigi, sobretot abunda el terror :$ Però jo recoman-ho llegir-la que s'ha de ser valent en aquesta vida! La veritat és que l'escriptor narra molt bé i la història enganxa bastant . No és mala opció per Sant Jordi :)


      Gracies <3

      Ens veiem <3

      Elimina
  2. Hola!:)
    Quans llibres! Es nota que llegeixes molt. A mi em costa una mica llegir a vegades... Però la veritat es que quan m'interesa un llibre no paro de llegir fins que arribo al final. El blog esta molt be: l'he trobat per adolescents.cat jeje.

    Si per Sant Jordi hagués de triar un llibre tu recomanaríes el de Divergent oi??? El de caçadors d'ombres l'has llegit? De que va?
    El de Memorias d'Idún ja l'he llegit i m'encanta. Li recomano al anònim de dalt moltissim! A mi que llegir em costa vastant em va enganxar des del principi.
    Bueno molta sort amb el blog!!!
    P.D: Perdo per si hi han faltes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3

      Si... llegeixo des de ben petita :) Sempre anava amb llibres a tot arreu , fins i ttot sopava amb un llibre davant del plat ( aixxx records) Ara ja no mu deixen fer :(

      Mira, jo de tu em compraria Divergent a part de que acostuma a encantar a tothom la pel·licula sortirà el 30 d'abril . I millor que la vaigis a veure havent llegit el llibre no?

      Ahh caçadors d'ombres.... un altre clàssic a mi m'encanten! Són tambè ( com Memories d'Idhún) d'aquells que començes i ja t'encnta ! La Cassandra escriu molt bé però el millor de la saga són els personatges , concretant el Jace té un caràcter tan asdfghjkl<3 m'encanta ( la seva manera de veure les coses, enfi res que m'enrotllo)

      Et deixo la sinopsis del primer ( en castellà sorry)

      En el Pandemonium, la discoteca de moda de Nueva York, Clary sigue a un atractivo chico de pelo azul hasta que presencia su muerte a manos de tres jóvenes cubiertos de extraños tatuajes. Desde esa noche, su destino se une al de estos tres cazadores de sombras, guerreros dedicados a liberar a la tierra de demonios y, sobre todo, al de Jace, un chico con aspecto de ángel y tendencia a actuar como un idiota...

      Moltes gràcies <3

      PD: Tranquila que jo tambè faig faltes, que m'emociono i vull escriure moltes coses a la vegada i ja no sé ni que escric :D

      Ens veiem <3

      Elimina
  3. Hola!:)
    Si t'ha agradat Just Listen de Sarah Dessen, et recomano The List, de Shiobhan Vivian:) Petoonss i feliç Sant Jordi que està a tocar ajajjaaj:)

    ResponElimina
  4. Holaaa :)

    La majoria del que has dits m'els he llegit i estic completament d'acord amb tu :)
    em va encantar marevellos desastre ( t'has llegit absolut desastre?? es la mes o menys la mateixa historia narrada pel Travis), i tambe no està escrit a les estrelles
    Espero que dos ciris el diable i la seleccion t'agradin, perque a mi em van enamorar ( sobretot dos ciris el diable)
    mes o menys de que va Marina?
    El meu top 10 seria:
    10. Wonder / Ales de foc (saga)
    9. Sara i les golejadores i Cançons per la Paula
    8. Els jocs de la fam
    7. Marevellos desastre i els diaris de la Carlota
    6. No està escrit a les estrelles i la Seleccio
    5. Divergent
    4. Dos ciris el diable
    3.Caçadors d'ombres ( the mortal instruments)
    2. Harry Potter
    1. Memories d'Idhun

    Un petonaaas!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Laia <3

      A mi tambè em va encantar meravellos desastre <3 No no me l'he llegit però ja sé quin més afegir a la llista! <3 merssi <3

      Si aquests dos m'estan matant amb l'espera :$ Ara estic llegin la saga Eve (està super bé de mom) però quan acabi em posaré amb dos ciris per a el diable :) Ja et diré


      uns comentaris + amunt he posat de que va Marina :9 Si no te l'has llegit t'animo a llegir-lo , sempre està bé :)

      M'agrada m'agrada el teu top 10 :) ( Ahhh! m'havia deixat Harry Potter al meu! Quina fallada!!)

      PD: Petons bonica <3

      Elimina
  5. Hooooolaa Caracooolaaa :D7 d’abril del 2014, a les 18:27

    Holaaa:D justament ara m'estic començant el llibre de memorias de Idhún. M'agrada molt llegir aquests tipus de llibres i aixo:) M'agradarie poder contactar amb tu d'alguna altra manera per poder parlar mes sobint sobre llibres, si et sembla be clar :3
    PD: m'agrada moltiiiisim el teu blooc, es super xulo i hi han llibres que no me llegit i que semblen molt xulos, mels llegiree! :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3

      Si? ja veuràs com t'agradarà... es PERFECTE <3 ( loveit) Tinc un correu perquè la gent contacti amb mi. De fet parlo ja amb bastanta gent :) Res, et deixo el @i espero que m'enviis alguna cosa que a mi tambè em faria molta il·lusió rebre un correu teu ;) Així puc veure altres opinions :)

      PD: Moltissimes gràcies <3 M'alegru que haigi ajudat :)

      Elimina
    2. Epaaa que m'he deixat de posar-te el @ :) ( quincap)

      és clars4.reader@gmail.com

      Elimina
  6. Hola! M'agrada molt el bloc! Vaig començar a llegir divergent gracies a tu i m'ha encantat! M'he m'he apuntat Saga LUX i Hush Hush. https://www.facebook.com/eOneSpain/app_1448532382050356 per saber a quina faccio ets^^
    Tambe soc fan de Harry Potter:)
    Bé, aqui va: Busco un llibre així per a adolescents, tipo quantic love (si te l'has llegit). Que sigui d'amor, però no de drama. Divertit! Si el trobes dismeu, i gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola <3

      Eii! M'encanta que t'haigis llegit un llibre gràcies al blog ! <3 Aquest era un dels propòsits que em vaig fer al crear-lo!! Uiui! La Saga LUX es PERFECTA ( amb majuscules ) i Hush Hush no es queda pas curta ;) Segurissim que t'encanten!

      Ja ho he dit a altres comentaris ( Era, sóc i seré una Potterheard) ( Basicament perquè aquesta saga va marcar la meva infància)

      T'intentaré ajudar però tot i que jo m'he llegit Quantic Love no acaba de ser el meu estil, mel's llegeixo si, però no els disfruto tant com Divergent o Hush Hush per exemple.
      Podries provar amb Croquetas y Wasaps , Jo no me l'he llegit però a la meva cosina li va agradar molt , sempre pots provar :) Et deixo la sinopsis:

      ¿Te has preguntado alguna vez qué quedará de ti cuando ya no estés? Clara sí. Justo cuando está al borde de la piscina. Y tiene dos opciones: tirarse de cabeza cuando todo su cuerpo grita para que lo haga, o quedarse quieta tapándose las orejas con las manos.
      Novela realista que agranda el universo de Pomelo y limón y narra con el estilo actual y chispeante de Begoña Oro el chaparrón de sentimientos al que se enfrenta una adolescente cuando se da cuenta de que tiene al alcance de su mano la oportunidad de ser feliz.

      Seguiré buscant , si trobu res ja t'avisaré :)

      Sento no haver pogut ajudar més :(

      Elimina
  7. Hola!
    He vist que t'estàs llegint la saga Eve. No l'he llegida, em podries explicar de què va una mica amb les teves paraules? I si em pots donar la teva opinió també t'ho agrairia molt! :D
    Mercii

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3

      Si, justament ara m'acabo d'acabar el segon llibre i necesito el tercer però ja! Et deixo la sinopsis:
      Eve de Anna Carey:
      Dieciséis años después de que un virus mortal borrara de la faz de la tierra la mayoría de la población mundial, el mundo es un lugar peligroso. Eve, de dieciocho años, no ha estado jamás más allá del perímetro protegido de su escuela, donde a ella y a otras doscientas niñas huérfanas se les ha prometido un futuro como profesoras de la Nueva América. Pero la noche antes de la graduación, Eve se entera de la alarmante verdad que esconde la escuela y del destino horrible que le aguarda. Tras escapar se embarca en un viaje largo y peligroso donde se encontrará con Caleb, un chico rebelde que vive en ese espacio salvaje y quien promete que la protegerá. Cuando los soldados empiezan a perseguirles para darles caza, Eve deberá escoger entre él y su propia vida.


      Tot i que no esperava massa d'aquesta saga m'ha sorprès moltissim. La veritat es que m'encanta! No seria el meu llibre preferit però si una de les millors sagues que he llegit. Ara bé. Em falta llegir el tercer :$ a vegades el final arruina una saga... s'ha de veure.

      En fi que te'l recomano moltíssim <3

      Elimina
  8. Hola:)
    Jo et volia preguntar de que tracta Percy Jackson i si em recomanes el llibre. És d'en Rick Riordan oi?
    Moltissimes gracies<3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3

      Si mira aquesta saga m'encanta! A part hi ha comentaris que em fan riure moltissim ( Rick ets el millor)

      Et deixo la sinopsis del primer:

      ¿Qué pasaría si un día descubres que, en realidad, eres hijo de un dios griego que debe cumplir una misión secreta? Pues eso es lo que le sucede a Percy Jackson, que a partir de ese momento se dispone a vivir los acontecimientos más emocionantes de su vida. Expulsado de seis colegios, Percy padece dislexia y dificultades para concentrarse, o al menos ésa es la versión oficial. Objeto de burlas por inventarse historias fantásticas, ni siquiera él mismo acaba de creérselas hasta el día que los dioses del Olimpo le revelan la verdad: Percy es nada menos que un semidiós, es decir, el hijo de un dios y una mortal. Y como tal ha de descubrir quién ha robado el rayo de Zeus y así evitar que estalle una guerra entre los dioses. Para cumplir la misión contará con la ayuda de sus amigos Grover, un joven sátiro, y Annabeth, hija de la sabia Atenea.

      El ladrón del rayo da comienzo a una apasionante serie de aventuras sobre un mundo secreto, el mundo que los antiguos dioses griegos han recreado a nuestro alrededor en pleno siglo XXI.

      M'encanta! Es el meu escriptor preferit! és l'unic que ha aconseguit que rigi tant com a una pelicula amb un llibre. O sigui que gràcies pels grans moments que m'has fet passar amb la saga. Ahhh i el final.... m'encanta :) L'argument esta molt ben pensat :)

      No és el millor que he llegit però si el mes diveritit ( em refereixo a la saga) i sempre en guaradaré un bon record

      ATENCIÓ! Pot ser que haigis vist la pel#licula però com a casi tots els casos es millor el llibre :)

      Ens veiem <3

      Elimina
  9. Hola! Doncs mira jo et volia recomanar uns quants llibres que m'he llegit. T'ho posaré en un top 10, però alguns no estan en el meu top 10 personal, perquè molts d'aquests (top personal) ja els has llegit. I també et volia comentar que, he vist que recomanaves el "Perdona'm si et dic amor" i sincerament a part de l'argument em sembla que l'autor/a (No recordo si és home o dona) no se sap les normes bàsiques de l'escriptura (per la meva opinió potser per a algú altre escriu com un déu) perquè quan escriu passa de primera a tercera persona com si res.
    I dit això aquí està el top 10:

    10. Els móns perduts Alison Blix
    9. Caperucita roja (versió moderna)
    8. Odessa i el món secret dels llibres
    7. Ales
    6. Ghostgirl
    5. Oscuros
    4. Halo
    3. "El nombre del viento" i "tot el que cap a les butxaques"
    2. "La mecánica del corazon" i "brujulas que buscan sonrisas perdidas"
    1. La ladrona de libros

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa <3 Val mel's apuntuu:)) I de fet el de Perdona'm si et dic amor ja no el puntuu gaire bé 3/5 per aquest mateix motiu :) Però a la gent li acostuma a garadar aixins que vaig pensar en general a l'hora de posar-lo a la llista :)


      Alguns ja els havia sentit :) I el d'Oscuros no serà Fallen ?? Si és sixi ja l'he llegit, em va agradar i tal però el vaig trobar una mica típic :) Que en penses tu??


      El de la ladrona de libros el tinc molt pendent des de fa temps!! :$


      So many books so little time :(

      ENS VEIEM <3

      Elimina
    2. Hola ^_^, doncs si, el de Oscuros és efectivament Fallen, però a mi no m'agrada per el tema de àngel i dimoni, si no perquè a diferència de la majoria de llibres que he llegit fins ara eren els típics de vampirs o nois que s'enamoren a l'institut i tal, i en canvi en un principi aquest passava en una presó per nens (o reformatori) i a mi m'encantava per què de fet el meu tiet treballava en una i a més em semblava molt emocionant, a part d'això hi havia un personatge que em recordava moltíssim a una amiga meva.
      PD: La ladrona de libros t'encantarà si t'agrada plorar i et recomano que no miris la peli abans de llegir-te el llibre (és una norma que tinc).
      Moltes gràcies per contestar-me :) em passaré pel bloc.

      Elimina
  10. Holaaaa!! A mi també m'encanta llegir!! la meva saga preferida és d'una escriptora australiana que es diu Trudi Canavan. els llibres estan en castellà i la crònica es diu: Crónicas del mago negro i hi ha tres llibres (El gremio de los magos; el aprendiz; el gran lord) i a més a més hi ha una precuela (la maga) i una saga (la espía traidora) que és la continuació. O sigui que en total 7 llibres!!
    Són de fantasia i són GENIALS!!! els millors que he llegit mai: millors que els jocs de la fam, divergent, ales de foc i ales neges, cazadores de sombras... aquesta saga és insuperable us la recomano a tots!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaa <3 No conec aquesta saga<3 Però ara que sé que existeix la afegiré a la meva llista de llibres <3

      Elimina
  11. 1.Divergente
    2.Caçadors d'Ombres
    3.El meu primer peto
    4. Saga If I Stay
    5.El Teorema de Katherine \ No esta escrit a les estrelles
    6.Sagues Percy Jackson
    7. La casa del costat (Thriler)
    8.Tu y yo, aquí y ahora. (Original)
    9.Sagues Cançons per a Paula/ Bons dies princesa
    10. Wonder

    ResponElimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!