Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 de gener del 2014

INICI

Hola! Em podeu anomenar CLAR'S4 ;)i a partir d'avui vaig a intentar publicar cada divendres una ressenya que raru que sona amb català no? d'algún llibre que m'hagi encantat ( no acabarem en segles )

Si us encanta llegir i busqueu un lloc per informar-vos o simplement veure opinions i donar la vostra DEIXEU DE BUSCAR !!  






Us explico okay?


Volia que aquest blog fes un petit homenatge als millors llibres que he llegit són molts així que no tots tindràn homenatge



  • Per començar he creat aquest blog en honor a la Katy ( Saga Lux) ja que ella tenia un blog "My Krazy Obsession" 
  • Escriuré bastants "okay", en català seria Moltbé. Però no sé vosaltres, jo prefereixo l'original ( Bajo la misma estrella) 
  • Acabaré totes les ressenyes amb aquesta frase:   NEVER TRUST A DUCK!  ( Per els meus William i Jace)
  • Al final de cada llibre puntuaré el llibre amb ales d'angel ( Saga Hush Hus) FALLING FOR THE FALLEN  



 Generalment:




  • Hi hauran cites dels llibres.
  • Si el blog te suficients seguidors pot ser que faci algun sorteig.
  • Pels que vulgueu contactar amb mi podreu fer-ho a través d'un @ qu us diré més tard.
  • Hi hauran trailers de pelicules basades en llibres, novetats, nous llibres ( molta info )
  • Avisaré sempre si hi ha un Spoiler. 
  • I sempre SEMPRE si trec informació d'altres blogs posaré el link perquè la consulteu vosaltres mateixos. 

52 comentaris:

  1. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. primera seguidoraaaaa AnonimaInTheMoon11 de març del 2014, a les 16:34

    A mi tmbe magrada molt llegir. Mhe llegit THG i ara stic amb divergent vaig pel terceeeeeer!! (:

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa :) gràcies per comentar preciosa <3
      Jo tambè m'he llegit THG i clar, M'han ENCANTAT en majuscules. Divergent... es una altre història... fa poc em vaig acabar Allegiant ( lleial en català) es el que t'estàs llegint no? Jo no et dic res... jajaj només PREPARA'T. I quan acabis comenta o algu per dir-me la teva opinió....

      Moltíssimes gràcies ;)

      PD: reconeixes la foto de perfil? ( tres ocells volant cap al cor, un per cada membre que he perdut)

      Elimina
  3. Et guardo als preferits, a veure si puges alguna resenya. Jo també he llegit THG. Et recomano la nova trilogia de Ken Follet i, com no, GoT!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola :) moltíssimes gràcies <3

      Pujaré una ressenya nova cada divendres, i suposo que cuan siguin vacances dues cada divendres :) He trobat bona idea que com que he de començar a fer ressenyes de 0 les poguessiu triar vosaltres ( enquesta) i si anem així aquest divendres serà THG :)

      M'apunto la nova triologia de Ken Follet ! I tinc pendents els GoT des de l'estiu... però sé que si els començo ara no parare i suspendré tots els exàmens :$

      Moltissimes gràcies <3

      Elimina
  4. Lleial de moment be (: pro per lu ke he escoltat i llegit... te un final polemic... ♡♥

    ResponElimina
    Respostes
    1. polemic es dir poc... Pro jo no dic res... :(

      Elimina
    2. De que va? Necessito aquest spoiler jajaja

      Elimina
  5. Holaaa
    M'ha encantat trobar un blog, que a més faci ressenyes dels llibres k m'agraden. Ànims i segueix fent ressenyes.
    De part de: Àlex Batlle, Anna Sánchez, Ariadna Riera, Mel Fàbregas, Berta Parera, i molts més alumnes de la classe de 2on d'ESO E, Institut de Canet de Mar, El Maresme.
    P. D. Fes ressenya (siusplau) de Cazadores de Sombras!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies Àlex, Anna, Ariadna, Mel, Berta i molts més alumnes de la classe de 2n <3

      Ara mateix poso l'opció Cazadores de Sombras a l'enquesta. Es bastant popular aquesta saga ( a mi personalment m'encanta) així que crec que aquesta setmana em tocarà fer THG però segurament la seguent tocarà :). Sino no et precupis ;) la faré segurissim

      I gràcies un altre cop <3

      Elimina
    2. Val, no em deixa afegir més opcions a l'enquesta però a partir del divendres com que en faré una nova ja l'afegiré ;)

      Elimina
  6. Kin llibre és GoT ?¿? és per a veure si tmbe mel llegiréééé !!! (:

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo els tinc a la llista d'espera però esque son taants... enfi és Juego de Tronos

      ;) No és el meu gènere preferit però crec que m'agradaràn. ;)

      Elimina
  7. Holaa :)
    La veritat eske pinta bé :D, ara veurem que tal les ressenyes....
    Dels llibres que has anomenat, m'els he llegit tots, excepte la saga Lux, i vaig pel tercer, de CDS, pel primer de Divergent, i pel 2n de Hush Hush ( bueno ja se que no t'importa gaire... sorry)
    Pero suposo que axi podre "jutjar" millor
    Bé, ja anire entrant..
    Jo et recomano, toots els llibres de la Laura Gallego per si t'agrada la fantasia i eso ( bueno potser ja t'els has llegit) i els de la Gemma Lienas i més tot i que no els dire...
    Un petonet guapa <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. PD: no malinterpretis lu de no dilse, u dic perque no m'hi caben ;)

      Elimina
    2. Holaa <3 merssi
      Veig que ens agraden els mateixos llibres!!! :D Llavors estic segura que t'encantarà la saa LUX ( a mi m'enamora).

      Jo sóc una gran fan de la Lara Gallego ! ;) penso que els millors que ha escrit són : Memorias de Idhún i Allà on els arbres canten ( aixx... m'encanten..)

      No m'he llegit mai res de la Gemma Lineas però pots donar per fet que ho provaré ;)

      Merssi <3

      Elimina
    3. Perdona per les faltes ( m'has pillat que estic amb l'ipad i el maleït corrector em canvia tot el que vull escriure :(

      Elimina
  8. La millor saga que he lleguit es vampire academy

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3
      A mi m'encantaa, tinc 17 sagues preferides i aquesta es una de les primeres. Saps que d'aqui poc sortirà le pel·licula?
      Et deixo el trailer en castellà:
      http://www.youtube.com/watch?v=81aZc1mLwlw

      No crec que la pelicula arribi al nivell del llibre però encara s'ha de veure. ;)

      Merssi per comentar :)

      Elimina
  9. Holaa!
    A mi també m'agrada moltíssim llegir!! Ara m'he llegit el segon de divergent i ara estic mirant a veure on puc trobar el 3r!! I ara m'estic llegint Caperucita en Manhattan!
    A veure quines ressenyes poses! Per que després d'aquest llibre no se que podré llegir! A veure si m'en recomanes un (si us plau!) ^.^

    Gràcies <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapaa <3
      No m'he llegit Caperucita en Manhattan però si la trioloia de la Veronica Roth... no dic res pr no espatllar el final.. però PREPARA'T pk Lleial ( Allegian) és matador :o

      Et deixo uns quans llibres que potser t'agraden. És molt probable que alguns ja els hagis llegit:

      - Has provat Bajo la misma estrella? ( No està escrit a les estrelles amb català). Si ja te l'has llegit ( cosa molt probable) pots provar amb aquests:
      - Per no agobiarte n'he triat tres que potser t'agraden . Si no es el cas o vols més opcions comentes i te'n dic més ;)

      1. Hush Hush
      2. Vampire Academy
      3 Saga LUX ( primer llibre OBSIDIAN) a mi aquesta saga m'enamora !

      Espero haver ajudat preciosa <3

      Elimina
    2. Hola! <3 ^.^
      Ara mateix m'estic llegint Hus Hus!! Mel van deixar ahir mateix!!
      La de Obsidian, em sona molt. Crec que me'l van recomanar.
      Doncs a veure si en trobo algun d'aquests a la biblioteca!! O si no per sant Jordi!!
      Doncs si!! M'he llegit No està escrit a les estrelles! M'encanta! I ara faran pel·licula!!

      Gràcies per les teves recomanacions guapa! <3

      Elimina
  10. A mi m'encaneçlegir! Les meves amigues diuen q estic boja la per llegirme totxos. Però ns amb els llibres em tresporto. Jo ja me llegit als de
    divergent , jocs de la fam, harry potter, Percy jackson, los heroes del Olimpo, no està escrit a les estrelles...
    Si em pots recomenar llibre to agrairia molissim, en cara q juego de trobos crec q no estaria preparada ja q no lentendria.
    Pd: quin llibre es THG. De què va?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3<3

      T'entenc perfectament amb lu de les amigues... :( les meves amigues odien llegir osiga que aquest es un dels motius que tinc per fer aquest blog... FINS ARA NO TENIA NINGÚ AMB QUI COMENTAR LLIBRES! :(

      Tots els lllbres que acabes de dir mel's he llegit! L'ultim de" los heroes del olimpo" ( En Rick Riorddan es un dels meus escriptors preferits) no ha sortit no? Esque estic bastant desesperada buscant-lo i he arribat a aquesta conclusió. I aix... Harry Potter va ser la meva infància... ( enfi deixem-ho estar que em poso sentimental)

      Podries provar la saga LUX ,Hush Hush, o Vampire Academy, Memorias de Idhún, Saga Oscuros o cazadores de sombras ( el normal o els orígens)

      PD. THG són les sigles de ( The Hunger Games , los juegos del hambre)
      O siga en castellà ( LJDH)
      i en anglès ( THG)

      Espero haver ajudat <3 <3

      Tindreu ressenya divendres ;)

      Elimina
  11. ei, hola, he entarar per aqui per allò de adolescents.cat i he començat:"bueno a veure que hi ha per aqu" mentres anava llegint m'he trobat amb el primer "okay" i me quedat potser es una conincidència però no, he seguit llegint i me trobat amb la por dels meus Herondales <3 i anant baixant amb les ales del meue stimat Jev' bàsicament vull dir que visitaré el blog regularment i.. donsc, que m'agradaria que entresis a http://presesifletxes.blogspot.com.es/ a veure que et sembla ara per ara no he pogut fer cap més entrada per exàmens i tot el rollo però... no sé...
    Això és tot :3
    PD: jo també sóc nova en tot aquest món dels vlogeros (perquè s'escriu en v no hauria de ser amb b? blogg va en b no? bueno és igual que m'enrollo i no acabo)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3

      Primer de tot dir-te que m'he passat pel teu blog i està molt bé ;) i que trobo el teu nik molt original ( he de suposar que ets d'empúries no? jeje) M'encanta que haigis entés totes les frases o paraules clau :)
      Jo tambè estic d'exàmens i NO PUC MÉS!!!!!

      moltes gràcies pr comentar preciosa <3

      Elimina
  12. A mi tambe mencanta llergir me llegit TGH, Cançó de mar (me canten els libres de fantasía/amor), els dos primers de divergent (avui començo el tercer) els de buenos días pincesa.
    Em podries recomenar algún llibre amor/fantasía??
    Gráciles:*

    ResponElimina
  13. Holaaa <3

    Avui toca THG :) A mi tambè m'enacnten els llibres amor-fantasia <3 I per allegiant... PREPARA'T siplement PREPARA'T.

    Podries provar amb Memorias de Idhún de la Laura Gallego, o amb Obsidian ( Saga LUX) i si busques una història d'amor tan bonica tant...( suspir) prova amb Allà on els arbres canten.

    Espero haver ajudat <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaig començar a llegir memories d'un indú i vaig llegir dos paigienes i semblava interesant el tornare a provar
      Moltes gracies

      Elimina
  14. somidunites.blogspot.com.es

    ResponElimina
  15. OMG també m'encanta llegiir*-* mole, no es friki... m'he llegit un munt de totxos encara que només tinc 13 anys:') M'encata els jocs de la fam<3de vegades estic al WhatsApp i dic adeu vaig a llegir se queden WTF? ara ja no ho dic... bueno anire seguint el bloc, ja era hora un blog de llibres fet per algú jove i divertit hehe. Quants anys tens? es pot dir?:*
    Bueno com que no tinc bloc i no vull dir el meu nom, com comentare sempre que fiquis alguna cosa, em pots coneixer com "sweety"(mot friki, ia,però no se'm ocurreix res)
    Petons:*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa preciosaa <3

      LLEGIR NO ES FRIKI CLAR K NO!! :) NO t'has d'amagar x llegir. Si llegir t'agrada pots dir-ho, cridar-ho si vols. PRO NO TINGUIS POR DEL PENSIN. les meves amigues ya u tenen asumidissim ;9 jajajja estan dels meus llibres fins al *****.

      No diré quans anys tinc pk m'agradaria er anònima . Nomès et dic que en tinc + de 13 ;)

      Dons es monissim sweety <3

      merssi <3

      Elimina
  16. Buuf m'encanta la idea que has tingut en fer aquest blog! M'encanta llegir i un blog així m'anirà molt bé per quan necessiti alguna recomanació!! Mercii

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa perdò per contestar tard :) Moltes gràcies !!!

      Ja ens veurem ! :)

      Elimina
  17. Hola:) He vist a un comentari que deies que dels "Cazadores de sombras" hi ha el normal o los orígenes. Jo tinc el primer, Angel mecánico i al costat hi posa los orígenes. Em pots explicar una mica com va aixo de el normal o els origens siusplau? mersiiii:*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perdo per respondre és que ho he vist i volia ajudar. Bé, la saga "normal per dir-ho així, es la principal, de la qual ja han tret la primera pel.licula. La Clary es aparentment una noia normal fins que un dia sorprenentment s'adona que forma part del món de les sombres. La dels Origens seria la història dels seus avantpassats. Totes les sagues de Caçadors d'Ombres estan entrellaçades entre si. Jo vaig començar per la de la Clary que es la principal, pero no se si estaria malament començar pels Orígens ja que en teoria els fets de la historia succeeixen abans.
      PD: S'ha confirmat que la protagonista dels Orígens apareixerà a l'últim llibre de la saga principal.
      La saga dels Orígens consta de tres llibres: "Ángel mecánico, Príncipe mecánico, Princesa mecánica.
      La principal anomenada originalment Els instruments mortals, títol que aquí va ser eliminat i canviat per Caçadors d'ombres, perquè es creia que de l'altra manera no hauria atret al públic. Consta de 6 llibres:
      1. "Ciudad de hueso"
      2. "Ciudad de ceniza"
      3. "Ciudad de cristal"
      4. "Ciudad de los ángeles caidos"
      5. "Ciudad de las almas perdidas"
      6. "Ciudad de fuego celestial" (el que estem esperant <3.<3)

      Perdoneu per haverm-hi posat, espero haver servit d'ajuda ;)

      Elimina
    2. Moltes gracies! Esque al veure aquell comentari m'havia quedat xocada jajaja:) Vaig buscar per internet per aveure si m'enterava pero res.
      Jo m'he llegit Angel mecanico i està molt bé, la part bona esque vaig per ordre jajaja Gracies per contestar<33

      Elimina
    3. De res! per mi encantada :3 Jo vaig començar per Ciudad de Hueso i aixi fins a Ciudad de las almas perdidas, ara vaig per Príncipe mecanico i en la meva opinió m'atrau més aquesta saga que la principal. Crec que la Tessa es mes heroina i el Will i el Jem mare meva <3 No se si compartirás la meva mateixa opinió ja em diras ;) Petons guapissima! :* si vols el meu correu: gloriarecasens@hotmail.com

      Elimina
    4. Holaa <3

      Res nomès dir-te ( a l'anònim) que més ben explicat imposssible i que a mi m'encanta que respongueu, no ho sé pas tot sabeu? Així que la vostra ajuda em va fantàstica!

      Jo vaig acabar la saga per Nadal i em va deisar SENSE PARAULES el Will és tan asdfghjklñ <3 i no parlem del Jem <3

      enfi que si amb aquesta saga comanço ja no acabaré mai el comentari <3.

      Ens veiem Inna i Anònim <3

      Elimina
    5. Anònima jo també m'estic llegint Principe Mecanico, no puc opinar sobre la principal, ja mel's aniré llegint:) Per a les dos: jo preferiria el Will perque es com a mes misteriós i et fa ganes de saber més coses d'ell jajaj pero el Jem es un anelet*-*

      Petons a les dos<3

      Elimina
    6. Soc la mateixa que he comentat amb el nom de Inna, lo que pase esque m'he actualitzat elperfil i no se perquè no s'actualitzen els demès comentaris:$
      Encar pensareu aquesta es fa passar per la de dal?:')
      Bueno era perque ho sapiguessiu<3

      (Anònima el meu correu es aquets si el vols també jeje: mvidalpalomera@hotmail.com )

      Elimina
  18. Hola! Que maco haver trobat aquest blog! Jo sóc una tribut de tot cor, des que vaig llegir el primer llibre es pot dir i no exagero estic boja XD que ja són practicament la meva manera de viure. Com dius tu, es cert que explicar l'argument sona una mica macabre pero no es tant important aixo com els missatges d'amor de germanes, com be has dit tu de la noia independent; es un triangle amoros molt diferent dels que estem acostumats a veure, i a més aquest esperit de revolució i superació i com una noia que no tenia practicament res es va convertir en l'heroïna del pais sencer. Jo llegint aquests llibres vaig sentir moltissim, vaig patir i vaig tenir por, pero no vaig perdre mai l'esperança "Hope, the only thing stronger than fear" A part crec que també va ser la primera saga a la que realment he estat enganxada i es una mica bastant aixi, com el primer amor que mai s'oblida. Desprès em vaig llegir la saga principal de Caçadors d'ombres que em va encantar també. Quan la vaig acabar vaig començar Divergent. I l'ultim que he llegit, crec que el millor llibre del món : No esta escrit a les estrelles, John Green. A la meva llista de proximes lectures infinita hi ha: La saga "The dark artificies" de caçadors d'ombres, la saga Percy Jackson, Els dos llibres que em falten de Divergent encara que se com acaba perque em vaig fer spoiler sola ;-; , la saga Hush Hush...
    Per cert! tambe m'he llegit tota la saga Crepuscle.
    Seguire per aqui llegint les teves ressenyes i si vols comentem alguna cosa o aixi, ja ho saps.
    Un petó bonica

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3
      M'encanta el teu comantari <3

      Jo sóc tribut però la veritat em sento més iniciada que res ( fans de divergent) Podria dir-se que sóc:

      - Iniciada, tribut, efecte colateral, induhita, angel caigut, hoster, potterheard, Demigood, Invalid, Shadowhunter ( i segur que se men oblida algun :)


      Moltissimes gràcies <3 Ens veiem <3

      Elimina
  19. Llegir no és gens friki…
    M'encanta fer-ho, llegir em separa de les coses dolentes… però el que mes m'agrada són els llibres històrics com el que acabo d'acabar ara: "Et donaré la terra" de Chufo Llorenç

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa <3

      Clar que no ! Jo es que mira no puc soportar a la gent que em mira i diu:

      - Ah llegeixes? Què friki no?

      doncs NO! Aveure jo llegeixo igual que tu mires la tele.

      Enfi...

      Ens veiem preciosa <3

      Elimina
  20. Holaaa!!! ♥
    A mi també m'encanta llegir des de petitona, i m'ha fet molt feliç trobar aquest blog!! A més em va molt bé perq ja s'apropa sant jordi (ueeeeee!!!!! :D ) i mai sé quin llibre comprar i em va perfect!!!
    Si em poguessis recomanar algun llibre, t'ho agrairia moltisim!! (ja he fet un recull dels comentaris anteriors, pero em feia ilu...)
    Ah, i les imatges de costat m'encanten ♥ D'on les treus?

    Merci i un petó!! ♥♥♥

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa <3 Perdona'm perdona'm perdonam! No havia vist el teu comentari! ( m'he d'acostumar a revisar les entrades antigues)
      No et pots ni imaginar lu feliç que em fa a mi no nomès haver fet aquest blog, sinó a més a més haver trobat gent com vosaltres <3

      Jo et recomanaria tots els llibres que hi han a la columna de la dreta <3 on posa les meves sagues preferides. TOT ALLÒ ÉS EL MES PROPER A LA PERFECCIÓ ! I si tot i així vols més opcions, ves a l'entrada on posa LLISTA DE LLIBRES :) Ja sé que l'he cagat molt responent-te tant tard... però et demano que em perdonis SISPLAU!! <3

      Et responc el de més avall:

      No més gens igual !! No tenen cap dret a dir-te friki! Què hi ha d'entendre la gent! Més frikis són ells que no entenen res de res.

      Hi ha dues frases que m'encanten i que defineixen molt bé el que dius:

      - Quan algú et diu, si nomès és un llibre. SOMRIU perquè simplement no ho entenen.

      - A READER LIVES A THOUSAND LIVES BEFORE HE DIES. THE MAN HO NEVER READS LIVES ONLY ONE.

      La veritat, amb el que dius que et fan pena tens tota la raó... perquè acabaran visquent tota la seva vida sense veure la màgia, sense sentir, sense... bé no acabariem mai.

      I has de tenir en compte que llegeix molta més gent de la que et penses. La gent critica als que llegeixen a vegades per por d'admetre que ells fan el mateix. Però quan un ha llegit tota la vida sap reconeixer que llegeix i qui no. Per molt que ho vulguin amagar no poden :) Per exemple a la meva classe n'hi ha tres de letors secrets.
      Perdona'm per enrotllar-me tant <3

      Ens veiem <3

      Elimina
  21. Hey! Sóc la de dalt, però esq m'he deixat coses.... :)
    Primer, i tot i q segurament t'és igual, a mi tmb em diuen friki, o perq llegeixes? Si només son llibres... etc... I clar, arriba un mnt que he après a pasar d'ells, però em fan pena... no coneixen la màgia d'un llibre... :/
    Bno, ja sta no? ;)
    Merci x llegir el comentari!!

    ♥♥♥

    ResponElimina
  22. Holaa! una pregunta (no em mateu siusplau) jo llegeixo molt, pero no reconeixo el "trident" de totes les imatges del blog... algu em podria dir a quin llibre pertany??

    merciii! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3 Tranquilaa per molt que llegeixis molt no ho pots haver llegit tot :) Per exemple jo no he llegit the Maze runner i es veu que és casi un clàssic :) El trident és refereix al trident de Percy Jackson

      Espero haver ajudat :)

      Elimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!