Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 d’abril del 2014


Holaa dreamers <3 Us porto NOVETATS!

PRIMER DE TOT

He de disculpar-me amb la Inna, la Laia, la Joana Plana, un/a anònim@ tribut i un/a altre anònim@ que ha respost a la Inna.
Al publicar els comentaris en entradaes més antigues no els havia vist, i és per això que no havia contestat. Espero que em perdoneu per la espera i res, dir-vos que ja he contestat a cada un :)D

Tambè a la Eva ( del @) vaig estar liada amb un projecte de l'institut i no havia pogut obrir el gmail, sento l'espera :/ ja he contestat :)

PRIMERA NOVETAT

- A partir d'ara cada dia hi haurà una frase oficial del dia, tipu:

- Sóc egoista, sóc valenta, sóc DIVERGENT

( Pels que no ho acabeu d'entendre ja ho fareu més endavant)

SEGONA NOVETAT

Posaré un Gadget ( a la dreta ) que puntui els llibres que he llegit des de que tinc el blog :)

MOLTISSIMES GRÀCIES

JA SUPEREM LES 4.000 VISITES <3, TENIM 9 M'AGRADES DEL GOOGLE + I JA EN SÓM SIS MEMBRES !

MOLTÍSSIMES GRÀCIES.

AVUI...


LLISTA DE LLIBRES ( Ara que vé Sant Jordi)!!




2 comentaris:

  1. Holaaa :) acabuu de veuree el blog gracies a adolescents.cat i mencanta! amii tambee mencanta llegiir desde petita i feia tempss q buscava llibres q estiguessin be i aquestt blog ma servit molt!! moltees graciees :*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3

      Jo tambè llegeixo des de ben petita :) I la veritat no tenia ningú amb qui parlar de llibres. I això és molts frustrant. Per això vaig crear aquest blog. :) Així que moltissimes gràcies per entrar i comentar <3

      M'encanta que t'haigi servit :)

      ens veiem <3

      Elimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!