Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 de febrer del 2015

La vall dels llops- Cròniques de la torre#1

                       
 Heey dreamers! Avui us porto el llibre que em va fer descobrir la pluma màgica de la Laura Gallego. El vaig llegir fa molt de temps però encara somric quan recordo aquest llibre, que per a mi, és el millor de tota la saga.



Autor:  Laura Gallego
    Saga: Cróniques de la torre
      Idioma: Català
        Persona: Tercera

         Pàgines: 317

        Editorial:  Cruïlla





        Li van posar Dana i va créixer al costat dels seus germans i germanes com una més de la família. No la van tractar mai de manera especial i, tanmateix, tots podien veure que era diferent. Silenciosa com un gat, amb prou feines parlava. La seva vida va canviar per sempre el dia que el Mestre se la va endur a la Torre, en plena Vall dels Llops. Allà tindrà accés als secrets de la màgia més ancestral. Aventura de mags, traïcions i amor més enllà de la mort.






        " Viu molt de temps, viu  intensament, viu-ho tot. Viu per la vida que jo no vaig poder viure. "









        "- Crec que m'hauria enamorat de tu, fins i tot si no fossis l'unica persona  de tot el món capaç d'escoltar-me.







        " Els sentiments formen part de la vida, i no neixen dins teu perquè els tanquis sota set candaus. Ho hauries de saber."






        "Quan hi ha màgia pel mig tot és possible. Les coses que sempre haviem tingut per verdaderes ja no tenen sentit. . 


        Fa exactament cinc anys que vaig descobrir la Laura Gallego, amb aquest llibre que potser no és el millor que ha escrit, però però que em va agradar suficient com per voler descobrir més obres de l'autora.*-*

        La Vall dels llops és el primer llibre d'una saga de cinc parts ( si contem el de Frenis, l'elf). Bàsicament tracta de la Dana, una noia filla de grangers pobres i membre d'una familia molt numerosa. Però la Dana és diferent a la resta, ella ho sap, i tots ho saben. Al poble no té amics, tots la tracten de bruixa. Bé, tots excepte en Kai, el seu  millor amic. Nomès té un defecte, en Kai va morir un segle abans del naixement de la Dana. En efecte, en Kai és un fantasma atrapat al món dels vius. Però tot canvia per la Dana quan un dia, arriba "El Mestre" al poble, i la descobreix. Aleshores ella marxarà de casa  per anar a estudiar màgia a "La torre". La trama es desenvolupa al segle passat, tot i que aquest fet nomès és rellevant als primers tres capítols ja que una vegada la Dana i el Kai arriben a la torre, ja no se sap ni on són ni quin any és, tot això, deixa de tenir la més mínima importància.
        .


        La història és senzilla i ràpida de llegir, i l'edició en paper és realment preciosa. No tinc molt clar si hi ha una especie d'edició especial i per casualitat és la que tinc, però el meu llibre té unes imatges precioses i el millor de tot és que al final del llibre té com unes targetes plastificades de la mida d'una pàgina d'un llibre, que es poden desenganxar, amb la informació ( com una petita fitxa tècnica) d'alguns dels personatges. És realment una obra d'art *-*

        Que en Kai és un fantasma no se sap fins al final del segon capítol, mentrestant et fan creure que és un nen com qualsevol altre ( encara que si ja ets intiutiu ja ho suposes des del començament). Heu de pensar que jo no estava massa acostumada a tots aquests rollos de fantasmes i tota la pesca...  I realment quan finalment vaig lligar fils la meva reacció va ser aquesta:



        Desprès però, vaig veure que el fet de que fossin diferents i que no es poguèssin tocar feia encara més bonic i impossible el seu amor.


        En definitiva...

        La vall dels llops, potser no és la millor obra de la Laura Gallego però val la pena, ja sigui per la originalitat de la trama o simplement per veure abançar la història del Kai i la Dana , la més eterna i dramàtica  que trobareu als llibres de la Laura. Veureu com els anys passen al llarg de la saga, i com el seu amor predura i predurarà per sempre. 


        Dana : No em va agradar gaire. M'encantava per algunes coses, per petits detalls que feia o deia,  però d'altra banda estava increïblement cega respecte a molts aspectes! Coses que l'haurien d'haver alertat ni la imutaven i això els va portar molts problemes a ella i a en Kai.  Pensar que una nena de deu anys, veia mes coses sospitoses que la pròxima 





        Kai: Primer de tot, he de mencionar que el nom M'ENCANTA! El trobo preciós. *-* Nomès amb el nom ja em va guanyar. És exactament el que necesita la Dana, un complementa l'altre. I realment no puc trobar-li cap defecte. 



        El millor? En Kai i la Dana ( i l'edició)*-*

        El pitjor? Potser l'hi va faltar una mica més d'escència.





                                                           NEVER TRUST A DUCK!


                                                     C O M E N T E U    I     C O M E N T O 

        1 comentari:

        1. Hey.

          Ah, espera. Laura Gallego. *aquí se mor perquè és massa*
          *reviu perquè se mor per escriure el comentari*.

          Sempre que trobo alguna ressenya de la Laura Gallego m'emociono. Va ser la primera autora que vaig començar a llegir i de seguida em vaig quedar meravellada per la seva manera d'escriure. M'he llegit ABSOLUTAMENT TOTS els seus llibres, i crec que és una noia amb molt de talent i potencial perquè sap forjar molt bones històries. Recordo amb una certa tristor disfressada d'amor a la saga de Cròniques de la Torre. Són uns llibres magnífics, plens de petits detalls, d'amors impossibles i d'emocions intenses. Personalment, m'ho vaig passar molt bé llegint-los.
          I m'alegra que tu també.

          És una artista que recomanaria a tothom. De tant en tant també va bé llegir algunes obres d'escriptors de la nostra terra.

          M'ha encantat la ressenya. M'ha transportat al passat i m'ha fet recordar la història. Gràcies.

          Amb carinyo,
          escapefromreality14.blogspot.com.es

          ResponElimina

        Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!