Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 de desembre del 2014

S O R T E I G D E N A D A L



Heey dreamers! Amb una mica de  retard ( em sap molt de greu) us porto l'esperat SORTEIG! 
Sorteig de Nadal

 Organitzo aquest sorteig , primer de tot, perquè és Nadal, ( l'època de la màgia, els regals, les llums de colors, etc etc etc) Però tambè per cel·lebrar els 50 seguidors ( ara 66)  mil gràcies per fer realitat el meu somni dreamers! Per cel·lebrar que tinc editorials col·laboradores i perquè el bloc el dia 7  de gener fa un any!  Us ho podeu creure? Com passa el temps...



POLITICA DEL SORTEIG

  • És un sorteig nacional
  • Hi haurà dos guanyadors, i evidentment dos premis. 
  • El sorteig durarà fins el 9 de gener, i els guanyadors seràn publicats dues setmanes desprès.
  • Si no hi ha un mínim de 15 participants s'anularà el sorteig
  • Els guanyadors seràn escollits amb la web Random.org
  • Hi haurà dos guanyadors, un per cada "pack"
  • Podeu ser anònims.

PREMIS

PACK 1 : A escollir entre el "giratemps" de l'Hermione, el collaret "They are not only books" o la pulsera "Harry Potter" disponible tambè en blanc o negre.



PACK 2: Llibre "La selecció"







BASES OBLIGATORIES PER PARTICIPAR
  • Al ser un sorteig i no un concurs és obligatori ser membre del bloc.
Recordeu que fer-se membre és completament gratuït i serveix per estar al dia de tot el que publica "Shining like a book" 
  • S'haurà de donar un correu per contactar en el cas de ser el guanyador.
  • S'haurà de posar l'URL del  perfil  de blogger per demostrar que ets seguidor) 
O sigui, anar al vostre perfil blogger i posar el link al formulari) 
  • S'ha de posar l'ordre de preferència dels "packs"

Per particpiar al concurs cal omplir aquest formulari d'inscripció.


Si teniu algun dubte respete al sorteig, no dubteu en preguntar! 

 S O R T E I G   O B E R T!



24 comentaris:

  1. Trobo que per ser un sorteig de Nadal és una mica complicat i enrebassat... A més que d'aquesta manera no pot participar ni la meitat de gent que segur que voldria fer-ho.
    Espero que hi hagin molts participants i que vagi tot molt bé!!!
    Ens veiem:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Em sap greu que pensis que és enrrabassat :( La veritat és que he fet servir el mateix sistema que fan servir tots els bloggers literaris per sortejar, ja que és la manera més justa i amb la qual tant el bloc com els participants hi surten guanyan pensant que ja haurieu vist aquest sistema. Però entnc que és una mica complicat si no s'ha particpiat mai en un sorteig amb aquestes bases.
      El que no acabo d'entendre és el tema de la paticipació. Per què no haurien de poder participar? La veritat és que m'encantaria que em responguessis ja que estic una mica perduda en aquest tema.

      Gràcies <4
      Espero la teva resposta,
      Clar's4

      Elimina
    2. Jo no he participat mai en un sorteig així, per això no se com funciona gaire bé, però com que has dit que només podien participar els que estan subscrits al blog, doncs si estan inscrites 67 persones doncs potser podrien participar mes si els que no hi estan inscrits pel que sigui tambe poguessin!
      Ei que nomes es la meva opinio i m'encanta que s'organitzin sortejos i concursos!!! Pero suposo que ja anira be, nomes era una opinio, suposo que no hi estic acostumada;)
      Que vagi be!!!

      Elimina
    3. Holaa! Al final t'he fet cas i he simplificat el sorteig :) Gràcies per avisar <3
      Home, inscriu-re's no costa res, és gratui pots ser anònim i si t'agrada el bloc hi surts guanyant. Això si, si no t'agrada el bloc entenc perfectament que et sembli injust. Però tenint en compte que és un sorteig i no és un concurs trobo que tampoc demano massa.
      Mil gràcies per comentar, m'has ajudat molt <4
      Clar's4

      Elimina
    4. Nono si us plau! No em mal interpretis, el blog M'ENCANTA!!!! De fet hi entro cada setmana sens falta! Crec que fa un gran treball i gràcies a tu he llegit sagues, llibres magnífics:) Nomes era una opinio i si t'ha servit per millor alguna cosa doncs perfecte!
      Ens veiem :)

      Elimina
  2. ja he participat!:) per cert m'encanta el blog amb ambientació nadalenca, he estat bastant temps sense entrar a blogger pels exàmens i ara vaig endarrerida, tinc que llegirme totes les publicacions teves anteriors!
    Continua aixi, i a veure si tinc sort;)
    P.D: el comentari anterior era igual que aquest però l'he borrat perquè em faltava escriure una part, l'he enviat sense voler...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa! <4
      Moltes gràcies i sort <4 . Gràcies!
      Mil gràcies per comentar <3
      Clars'4

      Elimina
  3. Hola! Evidentment que participo *________* A veure si tiiinc sort, la veritat és que m'agraden tots dos premis! *^^*

    Petons! ♥♥

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!

      Moltes gràcies per participar! <3

      Ens veiem,
      Clar's4

      Elimina
  4. Ja he participaat a veure si toca :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!

      Moltes gràcies per participar! <3

      Ens veiem,
      Clar's4

      Elimina
  5. Hola!
    la veritat es que m'encantaria participar i de fet ho estic intentant, pero em perdo en l'url del perfil blogger... com que et segueixo amb el compte del google+ diguem que vaig una miqueta perduda
    T'agrairia que m'aclarisis que he de posar be be :)

    Un peto <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      En el teu cas, ja sé que em segueixes per tant pots fer com l'Aria i posar "Ja saps qui sóc" o " Sóc la Laia, ja saps que sóc seguidora" i amb això ja em val ;)
      gràcies per participar
      Clars'4

      Elimina
    2. ejejejejjeje és veritat! XD ; )

      Elimina
  6. Hola!
    Ja he participat :)
    Moltes gràcies per organitzar-lo, fa temps que vull un giratemps i em faria molta il·lusió aconseguir-lo... a veure si hi ha sort!
    Sobre el problema de la noia d'adalt, normalment als sortejos de blogs literaris es soluciona amb una captura de pantalla.

    Un petó :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Moltes gràcies per participar i pel consell! <3
      Ens veiem,
      Clar's4

      Elimina
  7. Quantes vegades es pot participar? És a dir, pots enviar tots els formularis que vulguis i com més enviis més possibilitats tens, o només es pot enviar un?
    Merci per ferl el que fas <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      Nomès es potparticpiar una vegada per membre al bloc. Em sap greu, però aixi m'asseguro que tothom té les mateixes possibilitats :)
      Merci a tu, per fer-me fer el que faig <3
      Clar's4

      Elimina
  8. Hola!
    Quin concurs més xulo! Moltes gràcies per fer-lo! Ja m'he apuntat. Espero que em toqui! Petons:)
    Amanecer

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Moltes gràcies a tu per participar ! <3 Molta sort ;)
      Clar's4

      Elimina
  9. I no faràs mai cap concurs del tipus fer una redacció o algo? I així podriem veure els escrits de diferents adolescents amb talent per a l'escriltura.. jejje:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      A mi m'encantaria*-* Però no hi ha prou gent interessada de moment :( Vaig posar una enquesta però el resultat no va sortir com m'esperava, no hi va haver suficient gent interessada. Mai se sap, podtser d'aqui un temps m'ho torno a plantejar :)

      Ens veiem <3
      Clar's4

      Elimina
  10. Holaaaaaaaaa!
    Ajudaaaaaa!!
    No se com trobar el link que vertifica que sóc membre del grup :(
    Algú m'ajuda??

    ResponElimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!