Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 de juny del 2015

EL MEU ESTIL LITERARI

Heey dreamers! Avui us porto un book-tag que m'ha encantat fer! L'he vist al bloc Confesiones Literarias i he pensat que seria perfecte per penjar un dilluns com avui. ("Sort als que esteu d'exàmens com jo")

Buf! És molt dificil escollir només 3 llibres... Però suposo que em quedo amb "Wonder", "El corredor del laberint" i "Memòries d'Idhún" per variar una mica jeje


Els que porteu temps amb mi podrieu respondre la pregunta amb questió de segons. Evidentment "Lola y el chico de al lado". Em té simplement enamorada *-* 


No puc escollir un dels dos estils jejej. Suposo que depén de la setmana. Ara per exemple porto ja unes setmanes llegint llibres romàntics realistes però tinc "Totes les fades del regne" que m'espera a l'estanteria...

Harry Potter. És el llibre que més vegades he llegit. Quan tenia onze anys em va agafar tan fort amb els llibres de la J.K Rowling que vaig llegir 7 vegades cada llibre ( A veure, 7x7=49 ) Doncs vaig llegir 49 llibres de Harry Potter en total jeje ( Coses que passen )



Stephanie Perkins, Javier Ruescas, Laura Gallego, Rick Riordan. Sempre ho han estat i sempre ho seràn. Dos d'aquí i dos de fora, amb estils completament diferents però amb una ploma que E-N-A-M-O-R-A.

La triologia de "Bon dia princesa". No em veureu llegint-la... no em pregunteu per què.. senzillament és impossible.

Suposo que sí. No sempre però, ja que a vegades m'agrada llegir llibres que poca gent coneix, em sento de veritat 
Divergent.:  romàntic, fantàstic, paranormal, clàssic, distòpic, juvenil i realistic.


Tenir més temps per llegir (aix)




I vosaltres?



3 comentaris:

  1. Ualaaa qué chulo!! Ten una buena semana cielo!!

    Te invito a mi sorteo internacional con Banggood!

    Algo pasa con Mary | Bloglovin

    ♥‿♥

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      Graciaas! Voy ahora mismoo! Igualmente guapa! <3
      Nos vemoos.
      Clar's4

      Elimina
  2. Hola!
    M'ha agradat molt el teu tag! És molt xulo!
    Fins aviat!

    ResponElimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!