Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 de maig del 2015

EL SOPAR LITERARI

 Heey dreamers! Com haureu vist el divendres passat no hi va haver ressenya per problemes amb el wiFi, però per sort avui ja està arreglat! Us porto el Book-Tag del Sopar Literari! He de cobnvidar a personatges que tinguin característiques concretes. I vosaltres, a qui convidearieu al vostre sopar? 
Evidentment la Lola i en Cricket. Simplement m'encanta aquesta parella *-* Són com el Ying i el Yang, un comprenetra a l'altre. M'encanten, tant com queden junts com els seus caràcters. M' E N A M O R E N.



Malvat, malvat no és. Encara que jo l'hi considero. Per mi mai ha estat en Christian. sempre ha estat en Kirtahs, el traidor. Així que no em mateu però sí, el considero malvat. Però penso que seria divertit veure la seva reació als bessons Weasley per exemple!

Kirtash, Memòries d'Idhún

Evidentment. Cal dir alguna cosa més? Des de petita m'han tingut enamorada *-* Són uns cracks! Sempre han estat, són i seràn els meus Weasleys preferits!

Fred i george Weasley, Harry Potter

L'Annabeth. Perquè a vegades la intel·ligència val més que un exèrcit d'homes armats. I evidentment vindrà el personatge que ha estat capaç de salvar el món sencer gràcies a la seva perspicàcia i a la seva capacitat d'analitzar tots els moviments de l'enemic. 
Anabeth. Percy Jackson.


No trobava a ningú apte per aquesta categoria, i aleshores m'he il·luimnat! No podia ser cap altre que l'Ícaro de Play! Uns dels personatges que més llàgrimes m'ha fet vessar i més somriures i rialles m'ha robat. Simplement, un personatge que és mereix tot el meu apreci i admiració. Sempre Ícaro ( Fire Wings) 
Ícaro. Play
Adrian de Vampire Academy. Sempre el vaig trobar un gran personatge però a la saga Vampire Academy no l'apreciaven gaire als primers llibres! Per a què? Si és increïble! I el que  digui el contrari que llegeixi Bloodlines! 
Adrian. Vampire Academy.

La Molly Weasley és la que se m'ha acudit, suposo que tots cuinen, però ella és la que ho fa millor! O no? 
Molly Weasley. Harry Potter

Percy Jackson. Ja ho he dit milers de vegades! És increïblement divertit! Però molt! La seva ironïa em  fascina! Així que senyors, si voleu riures assegurats no hu dubteu! Escolliu al fill de Poseidó!

Percy Jackson. Percy Jackson
Aquí escollire als dos germans Serafin. Els dos POLS. L'Aarón tímid i amb molt de talent musical, i en Leo,  molt extrovertit i que va buscant-se la vida ( ejemejem ) Potser es barallen, sí, però en el fons són germans i tant el públic com els lectors els adorem! *-*



I això és tot! I vosaltres, a qui convidarieu?


5 comentaris:

  1. Heey! Ja et trobavem a faltar! Fantàstic, qualsevol cosa on hi apareguin els Weasley serà perfecte! La majoria dels altres no els conec, però. Suposo que el gènere romàtic sense res més no m'acava d'enamorar.

    Una abraçada! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Heey Clara ( jeje)!
      I jo a vosaltres! Coincideixo amb tu! Els Weasleys són massa increïbles! *-*
      Ens veiem <3

      Elimina
  2. Eis!
    Jeje m'encanta aquest booktag, jo tambe el vaig fer i veig que coincidim en varies coses pero en diferentees categories diria, per exemple tant en percy com l'Annabeth els vaig posar junts a la parella jeje

    Un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Heey Winaa!
      M'alegra que coincidim! ( Com gairabé sempre vaja! <3) Els nostres gustos són semblants jejej Ara mateix passo pel teu bloc a buscar el booktag <3
      Ens veiem :*

      Elimina
  3. Hola!
    M'encanta el teu sopar literari *-*! Em puc afegir? jiji :)
    Fins aviat!

    ResponElimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!