Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 d’abril del 2014

MEMORIES D'IDHÚN

MEMORIES D'IDHÚN

Hey dreamers ! Per fi! Esperava amb ganes fer aquesta ressenya! Aquests libres m'han fet somiar, plorar, i sobretot unes ganes terribles de viure les aventures que viuen els protagonsites ( cosa que mai podré fer ). Em van enamorar... tant la història com els personatges.







FITXA TÈCNICA:








  
·  Títol: LA RESISTÈNCIA




·  AutoraLaura Gallego



·  Saga: Memòries d'Idhún


·  Idioma: Català ( tot i que jo me'l vaig llegir amb castellà )


·  Persona: Tercera


·  Pàgines: 556







SINOPSIS: 

EL DIA EN QUE A IDHÚN ES VA PRODUIR LA CONJUNCIÓ ASTRAL DELS TRES SOLS I LES TRES LLUNES, ASHRAN EL NIGROMANT ES FA FER AMB EL PODER D'AQUELL PLANETA. AL NOSTRE MÒN, UN GUERRER I UN MAG EXILIATS D'IDHÚN HAN FORMAT LA RESISTÈNCIA. A LA QUE PERTANYEN TAMBÈ EN JACK I LA VICTÒRIA, DOS ADOLESCENTS NASCUTS A LA TERRA. L'OBJECTIU DEL GRUP ÉS ACABAR AMB EL REGNAT DE LES SERPS ALADES, PERÒ EN KIRTASH, UN JOVE I DESPIATAT ASSASÍ ENVIAT PER L'ASHRAN A LA TERRA NO ELS HO PERMETRÀ. 




COM VAIG COMENÇAR:

No té res d'especial. Vai entrar a una llibreria i el vaig escollir. No sé.. em va cridar l'atenció. I NO M'EQUIVOCAVA PAS Ehh :) Resulta que estava en plena saga ( estava més a Idhún que  a la Terra) quan vaig haver de marxar de vacances a Itàlia. I els dies van passar, i a mi m'era igual que fòssim a Itàlia, ni que haguessim estat al Sahara o a l'Antartida. A MI QUE EM DEIXIN LLEGIR! 

PASTA&BOOKS&HOLIDAYS&ITALIA&ROMA&TOSCANA -> SI, CREC QUE VAIG ESTAR AL CEL DURANT DEU DIES. 







                         




FRASES QUE TENEN MOLT A DIR 

Crec que prefereixo aquest apartat que el de RESUMS, que hi dieu? COMENTEU a veure si preferiu RESUM o FRASES QUE TENEN MOLT A DIR.


"Sabes que tengo que matarte, y no lo he hecho todavía. Ni tengo intención de hacerlo, y no te imaginas la de problemas que me puede acarrear eso. ¿Me preguntas si me importas? ¿A ti qué te parece?" 

Kirtash


-------------------------------------------------------------------------



Si ha significado algo para ti…no vayas a buscar a Jack esta noche." 

Victoria




-------------------------------------------------------------------------


"No vas a perderme, Victoria. Estoy aquí, ¿ves? Y estaré aquí… siempre que me necesites.  Esperando a que vuelvas… de dondequiera que estés en este momento." 

Jack


-------------------------------------------------------------------------

<No deberia marcharme > pensó él.
< Le suplicaré que se quede > se dijo ella.

Però Jack cruzó la puerta y se separó de Victoria y siguió andando pasillo abajo, y ella no lo llamó.

Jack i Victoria


OPINIÓ PERSONAL:

Que m'ha semblat? Doncs que crec que o havia estat tant pillada d'una saga des de Harry Potter, mireu el que us dic. ÉS UNA SAGA QUE CAL LLEGIR. I no dic allò típic de.. a la llarga serà un clàssic perquè MEMORIES D'IDHÚN ÉS un clàssic. La Laura es va guanyar tot el meu respecte amb aquesta Saga, em vaig entregar a ella. Sóc teva Laura.




Feia ANYS que no em passava. Que no sentia ENVEJA, si ENVEJA de les aventures que uns personatges irreals estaven visquent. Volia desesperadament estar al lloc de la Victoria, JO VOLIA VIURE el que ella vivia i sobretot VOLIA EN JACK. Rectifico, VOLIA i VULL en Jack. Com pot ser algú tan perfecte? Em vaig pillar molt, però molt del noi ros d'ulls verds. Tant que des de que vaig acabar el llibre busco un noi que es digui Jack, ros, amb els ulls verds I quan el trobi, serà meu. 




 La Laura és unica, i una persona única, nomès pot escriure llibres únics. Un llibre amb un inici directe ( m'encanta que començin rapidets) i fàcil de llegir. La trama PERFECTA, I molt, però que molt TREBALLADA ( es veu) De fet em va agradar tant que em vaig posar en tal punt al llibre que quan el vaig acabar em vaig posar a plorar. Bé, com si un amic hagues marxat lluny.. i no el pogués tornar a veure.




 A veure parlem dels personatges...

La Victòria, M'agrada, m'agrada. No és la meva protagonista preferida però no està malament. És forta, valenta, guapa i llesta i això li suma punts encara que no m'agrada que jugui amb els dos d'aquesta manera. ( No vaig estar d'acord amb el triangle amorós fins al llibre tres, que em vaig rendir).






En Christian...  Que voleu que us digui? Tots sabeu que sóc 100% Team Jack. Que? M'invento que m'agarada el que té amb la Victòria? ( sabem que no és així) No em desagrada , és més ... és un dels punts clau del llibre. I el seu caràcter no està malament. Però si ets del Barça, qui voldries que guanyés la Lliga? El Barça o el Madrid? DONCS PASSA EL MATEIX AMB AQUESTS DOS. Jo sóc TEAM Jack, no puc dir masses coses bones del Kirtash. Tret de que es evident que és més madur que en Jack.




EN JACK!!! Oh deu meu! ÉS PERFECTE!! ( m'estic posant en plan fan, ho sé, i no em veureu més en aquets plan a part de quan parlem d'ell). PER FAVOR... VICTORIA, OBRE ELS ULLS I MIRA'L! Us juro que em vaig pillar fins l'ànima de'n Jack. Encara ara ( dos anys i pico desprès) el recordoi aixxx... ES..NO HO SÉ... ES REAL. No té la perfecció del Patch, n de'n Jacob, ni del Daemon, perquè és humà ( o casi) el que compta és que la seva manera de ser, ell... és tant asdfghjklñ<3 

TEAM JACK 100%


                                          ( a la vida real jo el veiig com a Alex Pettyfer)



I el final. US JURO QUE VAIG SUPERAR L'USAIN BOLT CORRENT CAP A LA LLIBRERIA MÉS PROPERA. NECESITAVA SABER COM **** CONTINUAVA!!!! 










NEVER TRUST A DUCK!









11 comentaris:

  1. Que guai! Feia com dos o tres setmanes, des que el vas posar per votar a l'enquesta, que l'estava votant perque sortis guanyador!!! Encara no me l'he llegit, aquest St. Jordi estava entre comprar aquesta saga o la de Divergent, i va guanyar divergent:) Però quan acabi els 3 llibres em penso comprar aquests!!
    Per cert, com que vaig llegir que un dels teus objectius era que gràcies a les teves ressenyes la gent es llegís els llibres, doncs t'he de dir que gràcies a tu m'he llegit: Allà on els arbres canten i ara m'estic legint la saga Divergent i després, gràcies a tu, Memòries d'Idhún!!! o sigui que: bona feina!

    Fins aviat<3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaa <3

      Ja veuràs t''encantarà!!!!! <3 En general agrada a gairebé tothom;)
      MOLTISSIMES GRÀCIES! No saps com de feliç em fa llegir això! No nomès has seguit les meves recomenacions... sinó que a més de mom t'estan agradant!

      Ens veiem <3

      Elimina
  2. Ueeee!!

    ja tenia ganes que sortis aquesta ressenya... tenint en compte que es un dels meus llibres preferits... i si memories d'idhun em va enganxarr d'una manera molt bestia... anava amb el lllibre a tot arrueu.. i esque la trama, els personatges,les sorpreses que t'enduus... ha estat dels unics llibres que despres he comprat amb paper ( perque mel van deixar), sincerament si no me l'haguessin recomanat no crec que me l'hagues llegit, ja que no em crida en especial la portada i tampoc el resum del derrere...pero en fi el que conta es lu de dins...
    TEAM.....Dons no ho se!! es l'unic llibre que no tinc ni idea de quin canto posarme, aviam la teva ressenya ha fet pujar punts en Jack... pero esque en Christian... jo crec que entenc la Victoria (no vol dir que estigui del tot d'acord amb ellla a l'hora d'estar amb els dos...), en jack, es tendre,dolç, carinyos, bon company.. en Christian es sexy i te un punt genial tots dos tenen pros i contras per aixo per mi estan empatats, si que hi ha punts del llibre que m'estaria de fotreli una hostia en Jack, o una patada en Christian, o que un dels dos faci decantar la balança...pero de totes les vegadess que me l'he rellegit, em quedo amb els dos :)

    U sento pel textasso... m'he emocionat...
    Bona ressenya!!

    Un petonàaaas!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaaa ! Laiaaaaa!!!

      Jo tambè me'n moria de ganes!!! I si enganxa com una droga! ( no és que l'haigi provat ehhh) S'HAN D TENIR EN PAPER!!! CLAR QUE SI!! Completament d'acord ( com sempre) amb el tema portada. No crida GENS L'atenció.

      TEAM... jajajajja jo sóc TEAM JACK des de sempre. I mira.. no em surt fer una ressenya posant punts al Christian. Però no està pas malament de la manera que tu ho veus ;)


      Tranquila preciosa <3 A mi em passa sempre, a part em diverteixo molt llegint els teus comentaris <3


      Un kiss

      Elimina
  3. Holaa
    Feia temps que esperava aquesta ressenya. M'encanta com escrius. Em sembla que això de que escrius molt be t'ho he dit a tots els comentaris, però és que ens saps mooooooolt.
    Jo com la del comentari de dalt també me l'enduia a tot arreu, a la piscina....

    Jo també sóc TEAM JACK 100% es que es tan asdfgh <3 M'encantaaa!!

    Tinc unes quantes preguntes:
    l'ultim llibre de caçadors d'ombres sortira d'aqui a 29 dies amb català o nomes amb anglès??? És que m'estic llegint el el penúltim, i ja l'estic a punt d'acabar i no se si podre esperar mes temps per llegirme l'últim.

    L'altre és si saps alguna cosa sobre Fangirl de la Rainbow Rowell (Eleonor & Park), és que fa molt temps que el busco i no el trobo.

    Personalment prefereixo frases que tenen molt a dir.

    A BIG KISS

    Mar <4

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa Mar!!!!! <4

      Jajajaj a mi m'alegren el dia els teus comentaris <3 Jo tambè me l'enduia a tot arreu... concretament a Itàlia ;)

      SIIIII!!!! TEMA JACK X SEMPRE!! M'encanta!!! Crec que ets la primera que sé que ets team jack 100% . Es que es o no es perfecte?

      RESPOSTES:

      Sortirà amb anglès :( Però jo el que faré serà esperar que algú publiqui una traducció en pdf,( algunes tarden menys d'un mes) i llegir-lo d'aquesta manera. Es que si no t'hauras d'esperar com mig any a tenir-lo en Català o Castellà, la versió oficcials.

      FANGIRL

      A veure... si que ha estat publicat però sinó et deixo una web on el pots trobar en pdf

      http://myobsesionporloslibros.blogspot.com.es/2014/03/fangirl-de-rainbow-rowell.html

      Si? Jo també prefereixo les frases, :)

      AN ENORMUS KISS

      Clar's4

      Elimina
  4. Que no es pot votar la ressenya que volem aquesta setmana?

    ResponElimina
  5. Hooooolaa Caracooolaaa :D27 d’abril del 2014, a les 23:54

    Ueeeeee!!! :D
    Tenie moltiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisimes ganes de que fesis aquesta resenya! En aquestos moment em sento com una nena petita quan li acaben de regalar lo que mes desitjava! :3 mmmm...no saps com m'agrada aquest llibre! em passa lo mateix que tu! Ten enrecordes q fa com unes setmanes, quan vas publicar lo del top10 et vaig dir q just m'estava começant el primer llibre? pues ja vaig per una mica mes de la meitat del segon llibre! m'encanta! lleguir es la meva passio i que perfi hagui surtit guanyadora la resenya de les memories d'Idhun me fa sentir més feliç! (ara pensaras que estic com una cabra, pero es la vritaat :'') ) Gràcies i un peto molt graaan
    PD: m'encante aquesta paguina! :3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaa ! <3
      Jajajjaaj crec que si que me'n faig una idea de com t'agrada aquest llibre. :) El necesites oi? T'ENTENC! I no, no estàs com una cabra. Perquè carinyu si tu estas com una cabra jo estic encara pitjor :D

      GRÀCIES PRECIOSA <3

      Ens veiem <3

      Elimina
  6. La veritat si te de ser sincera aquest llibre no em va atrapar, sem va fer una mica pesat i el segon no me le pudut ni acabar. Es q crec que senrolla masa. Pero bueno es la meva opinio aixi que . Una cosaa em podries dir tots els llibre de les sagues hush hush i lux sisplau es queem faig un lio
    Gracies !!
    Team kirtash (te un nose que q em recorda al tobias<4!!)
    Divergente<4

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa <3 Es normal que no agradi a tothom <3 A mi m'encanta la saga per tant no puc comprendre el que dius <3 Però si que sé que com totes les sagues, no són per a tothom i que la gent té gustos diferents <3 I com dic sempre DE GUSTOS COLORS

      SAGA HUSH HUSH

      Hush hush, Crescendo, Silence i Finale.

      LUX

      0.5 Shadows ( AQUEST NO CAL LLEGIR-LO :)
      1.Obsidian
      2.Onyx
      3.Opal
      4. Origin
      5. Opposition ( encara no ha sortit)





      DE RES <3

      Jjajajaj ja deus saber que sóc TEAM JACK :)

      Iniciada per sempre <3

      Elimina

Hola! Moltes gràcies per comentar dreamers!